מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

Q&A

משלוחים

מהן שיטות המשלוח באתר טימברלנד?
משלוח חינם בקניה ב-149 ש"ח ומעלה
משלוח ב-25 ש"ח בלבד בקניה מתחת ל149 ש"ח
תוך כמה זמן אקבל את המשלוח?
המשלוח יסופק לכתובת שהזנתם בהקדם האפשרי ועד 5 ימי עסקים. תקבלו עדכונים בהודעות סמס בנוגע לסטטוס הטיפול בהזמנה. בתקופות חגים ומבצעים מיוחדים ייתכנו עיכובים בזמני האספקה.
האם ניתן לשנות כתובת לאחר ביצוע ההזמנה?
כן, במידה וקיבלתם עדכון שהחבילה הגיעה לחברת המשלוחים ניתן לעדכן אותם ישירות בקישור המתקבל בהודעת SMS מחברת המשלוחים.


החלפות והחזרות באתר - עד 365 ימים!

כיצד ניתן להחליף פריט שרכשתי באתר?
ניתן להחליף פריט שנרכש באתר עד 365 ימים ממועד ביצוע ההזמנה - בסניף הקרוב לביתכם, בהתקיים התנאים הבאים:
המוצר לא נפגם
הצרכן הציג לחברה אישור הזמנה, חשבונית או פתק החלפה, המעידים על עצם ביצוע העסקה עם החברה, או הוכחה אחרת לכך שהעסקה בוצעה, מועד ביצוע העסקה, הסכום ששולם בעד המוצר ואמצעי התשלום.
החלפה של פריט מסוג נעליים תתבצע פריט כנגד פריט ומותנית בכך שהמוצר נמצא באריזתו המקורית, לא נפגם ולא נעשה בו כל שימוש.
החלפה תיעשה בהתאם למחיר ששולם, ובהתאם למלאי ולמחירי החנות.
כיצד ניתן לקבל החזר כספי על פריט שרכשתי באתר?
ניתן לבקש החזר כספי על פריט שנרכש באתר עד 365 ימים ממועד ביצוע ההזמנה בסניף הקרוב לביתכם, בהתקיים התנאים הבאים:
המוצר לא נפגם
הצרכן הציג לחברה אישור הזמנה, חשבונית או פתק החלפה, המעידים על עצם ביצוע העסקה עם החברה, או הוכחה אחרת לכך שהעסקה בוצעה, מועד ביצוע העסקה, הסכום ששולם בעד המוצר ואמצעי התשלום.
החזרה של פריט מסוג נעליים מותנית בכך שהמוצר נמצא באריזתו המקורית, לא נפגם ולא נעשה בו כל שימוש.
זיכוי כספי יעשה לכרטיס בו בוצעה ההזמנה בהתאם למחיר ששולם, המופיע באישור ההזמנה. הזיכוי יתבצע במלואו, ללא עמלת ביטול תוך 14 ימי עסקים ממועד החזרת הפריט. הביטול יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר, עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד)
ניתן להחזיר מוצר שקניתי באתר ולבקש זיכוי לקניה הבאה?
ניתן להחזיר את הפריטים שנרכשו באתר עד 365 יום ממועד הקניה, ולקבל זיכוי כספי לכרטיס האשראי. זאת בכפוף לכך שהמוצר תקין, לא נעשה בו שימוש והוא נושא תווית מקורית. הסכום הקובע הינו הסכום ששולם. אין אפשרות לקבל שובר זיכוי לקניה הבאה בחנויות.
האם ההחלפות חלות גם על בגדי ים ובגדים תחתונים?
בהתאם להוראות משרד הבריאות, לא ניתן להחליף בגדים תחתונים, לרבות מארזי תחתונים ובגדי ים ולא ניתן לקבל בעבורם החזר או זיכוי כספי.
אם המידה אינה מתאימה האם ניתן להחליף בכל אחד מסניפי טימברלנד?
ניתן לבצע החלפות בכל אחת מחנויות הרשת עד 365 ימים ממועד ביצוע ההזמנה, זאת בהתאם למלאי והמחירים בסניף. ההחלפה תתבצע בכפוף להצגת חשבונית קניה וכאשר המוצר באריזתו המקורית, לא נפגם ולא נעשה בו שימוש. חשוב לציין -המלאים בסניפים שונים מהמלאים בחנות, ולכן מומלץ לבקש החזר כספי בחנות ולבצע הזמנה מחודשת עם המידה הרצויה באתר - זאת כדאי לבצע מוקדם ככל האפשר לפני שהמלאי יגמר.

החלפות והחזרות - חנויות

רכשתי מוצר בחנות וברצוני להחליף אותו, איך אוכל לבצע זאת?
החלפת מוצרים אפשרית עד 14 יום ממועד הרכישה, בצירוף חשבונית קנייה. כאשר המוצר באריזתו המקורית, לא נפגם ולא נעשה בו שימוש.
רכשתי מוצר בחנות וברצוני להחזירו ולקבל תמורתו שובר זיכוי. איך אוכל לבצע זאת?
פעולה זאת אפשרית עד 10 ימי עסקים בכפוף להצגת חשבונית הקניה וכאשר המוצר באריזתו המקורית, לא נפגם ולא נעשה בו שימוש.
התחרטתי ואני רוצה לקבל את כספי בחזרה, כיצד ניתן לבצע זאת?
החזרת מוצרי ביגוד והנעלה שמחירם לצרכן מעל 50 ש"ח לחנות, לצורך קבלת החזר כספי, אפשרית מיום הרכישה ועד לתום שני ימי עסקים לאחריו. בכפוף להצגת חשבונית הקניה וכאשר המוצר באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש. לא יינתן החזר כספי בגין עסקאות ששולמו בתווים וכרטיסים נטענים בכל סוג שהוא.

ביטול עסקה - אפשרות ביטול תוך 365 ימים בקניה באתר.

קניתי באתר ואני רוצה לבטל עסקה. זה אפשרי?
כן! תוכלו לבקש ביטול עסקה תוך 365 ימים - במידה ומתקיימים התנאים הבאים:
המוצר לא נפגם
הצגתם לחברה אישור הזמנה, חשבונית או פתק החלפה, המעידים על עצם ביצוע העסקה עם החברה, או הוכחה אחרת לכך שהעסקה בוצעה, מועד ביצוע העסקה, הסכום ששולם בעד המוצר ואמצעי התשלום.
אנו נעשה כל שביכולתו על מנת שתקבלו מענה מהיר ושתקבלו את כספכם בחזרה בהקדם.
אם ברצונכם לבטל את ההזמנה בטרם טופלה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות תוך שעה מסיום ביצוע ההזמנה.
תוכלו לפנות אלינו בבקשה לביטול עסקה על פי החוק בכל אחת מהדרכים הבאות:
בעל פה: במקום העסק כהגדרתו בחוק.
בכתב: באמצעות שליחת בקשה בדוא"ל [email protected]
בפקס: 077-3180423
בדואר רשום לכתובתנו ברחוב יעקב פריימן 20, ראשון לציון.
באינטרנט: באמצעות עמוד צור קשר באתר.
הפנייה תיענה במסגרת שעות פעילות שירות הלקוחות בימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00.

מבצעים

האם המחירים באתר זהים למחירים בחנויות?
מחירי הצרכן זהים באתר ובחנות. יחד עם זאת עשויים לחול מבצעים ייחודיים ו/או הטבות בלעדיות לרכישה באתר בלבד. חשוב לציין, לעיתים רבות חלים מבצעים על פריטים שניתן להשיג באתר בלבד ולא בחנויות.
איך מממשים קוד קופון?
על מנת לממש את הנחת הקופון, יש לסיים את הרכישה בעגלת הקניות. בעגלת הקניות יופיע שדה "הזן קוד קופון" . יש להזין את קוד הקופון בשדה הריק וללחוץ על כפתור "שלח". יש לשים לב לתנאי מימוש ותוקף הקופון. במידה והקופון תקף לנרשמים בלבד יש לבצע הרשמה לאתר ולממש את הקופון לאחר ההתחברות. לא יינתן זיכוי בגין קופון שלא מומש. ניתן לממש קופון אחד בלבד בכל הזמנה. לא יינתן זיכוי בגין קופון שלא מומש.
איך מממשים מבצע ללקוחות רשומים ונרשמים חדשים?
במידה וקיבלתם קוד קופון שתקף רק ללקוחות רשומים לאתר, יש לבצע הרשמה לאתר דרך כפתור "התחברות" בסרגל העליון באתר, ולממש את הקופון לאחר ההתחברות.

שאלות כלליות

איך אפשר לדעת איזה מידה כדאי לי להזמין?
הגזרות של ביגוד טימברלנד דומות לגזרה אירופאית - ותואמת למידות הצרכן הישראלי. בדרך כלל הדגמים המצולמים על דוגמנים הינם במידה M . אולי כך תוכלו להעריך מה המידה שתתאים לכם. לביגוד טימברלנד יש 2 גזרות עיקריות-
Regular fit - גזרה אירופאית רגילה, לא רחבה ולא צרה מידי
Slim fit - בדרך כלל הטישרטים מעוצבים בגזרה זו, מדובר בגזרה קצת צרה יותר.
באיזה אמצעי תשלום ניתן לשלם באתר?
ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי רגיל, דיירקט, PAYPAL, או בכרטיס אשראי נטען של חבר וקרנות השוטרים.
כיצד ניתן ליצור עמכם קשר?
ניתן ליצור עמנו קשר בכל אחת מהדרכים הבאות:
בעל פה: במקום העסק כהגדרתו בחוק.
בכתב: באמצעות שליחת בקשה בדוא"ל [email protected]
בפקס 077-3180423
בדואר רשום לכתובתנו ברחוב יעקב פריימן 20, ראשון לציון.
באינטרנט: דרך טופס יצירת קשר באתר.
פניות שייעשו בכתב/באינטרנט ייענו באי-מייל או טלפונית. בעת ההמתנה למענה מנציג שירות מומלץ להתעדכן מול תיבת הדוא"ל מעת לעת.

סגור
Loading
Go back to %1