מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

about

המוטו המוביל של טימברלנד הוא עתיד ירוק יותר- עתיד טוב יותר. המוטו הזה מוביל את המותג בכל צעד, נשימה ופרויקט חדש שיוצא לדרך.  טימברלנד הינו מותג אופנה אייקוני מפורסם בכל העולם - בולט בזכות עצמו וכמעט ללא מתחרים צמודים, אך בזכות המטרות לשמירה על איכות הסביבה הוא הפך להרבה יותר מזה. 50 מליון עצים יינטעו עד שנת 2025 , וזאת מעבר למיליון העצים שכבר ננטעו. 


לטימברלנד תשוקה אדירה לטבע והוא שואב ממנו השראה כדי להיות חדשני ומתקדם יותר. אם עד עכשיו המטרה היתה למזער את האפקט של תהליך הייצור על הטבע - היום המטרה להפוך אותו לירוק יותר אפילו ממה שהיה בזכות תהליך הייצור, תוך דגש על איכות המוצר וחומרי גלם ירוקים. בקבוקי פלסטיק הופכים לבד לנעליים, שאריות עור שהיו בדרך למזבלה מקבלים חיים ומפחיתים בזבוז ביצירת מוצרים חדשים. גם ניילון ממוחזר וכותנה אורגנית וממוחזרת הם חלק מחומרי הגלם של טימברלנד.


עבודה קשה, חדשנות ואהבה לטבע שבחוץ הם חלק גדול מהסיפור של טימברלנד, המותג שהחל את דרכו בשנת 1952 על ידי נתן שוורץ בניו המפשייר שבצפון ארצות הברית- פינה קטנטנה הידועה ברכסי הרים מלכותיים, יערות צפופים ואירועי מזג אוויר קיצוניים כמו סופות גשמים בחורף וגלי חום בקיץ. לצאת החוצה בכל סוג של מזג אוויר הייתה בעיה שטימברלנד נועד לפתור. בשנת 1973 הומצאו מגפי ה-yellow boots האטומים למים שהציבו סטנדרט חדש והפכו לפופולאריים גם בקרב עובדים מקצועיים וגם בקרב כאלה שרצו מגפיים אופנתיים- והשאר היסטוריה. זו הסיבה שאנו במשימה להפוך את המותג והחברה שלנו לכוח לשינוי חיובי. בטימברלנד מחויבים להפוך את העולם לירוק יותר, את הקהילות לחזקות יותר ואת המוצרים לטובים יותר עם פחות השפעה על הסביבה.



אודות - תמונה מספר 1
סגור
Loading
Go back to %1