מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

about

המוטו המוביל של טימברלנד הוא עתיד ירוק יותר- עתיד טוב יותר. המוטו הזה מוביל את המותג בכל צעד, נשימה ופרויקט חדש שיוצא לדרך.  טימברלנד הינו מותג אופנה אייקוני מפורסם בכל העולם - בולט בזכות עצמו וכמעט ללא מתחרים צמודים, אך הפך להרבה יותר מזה. 


לטימברלנד תשוקה אדירה לטבע והוא שואב ממנו השראה כדי להיות חדשני ומתקדם יותר. אם עד עכשיו המטרה היתה למזער את האפקט של תהליך הייצור על הטבע - היום המטרה להפוך אותו לירוק יותר אפילו ממה שהיה בזכות תהליך הייצור, תוך דגש על איכות המוצר וחומרי גלם ירוקים. בקבוקי פלסטיק הופכים לבד לנעליים, שאריות עור שהיו בדרך למזבלה מקבלים חיים ומפחיתים בזבוז ביצירת מוצרים חדשים. המותג המוביל יודע גם להחזיר אהבה לטבע: 50 מליון עצים יינטעו עד שנת 2025 , וזאת מעבר למיליון העצים שכבר ננטעו. 


הצעדים הראשונים של טימברלנד החלו בשנת 1952 על ידי נתן שוורץ בניו המפשייר שבצפון ארצות הברית- פינה קטנטנה הידועה ברכסי הרים מלכותיים, יערות צפופים ואירועי מזג אוויר קיצוניים. לצאת החוצה בכל סוג של מזג אוויר הייתה בעיה שטימברלנד נועד לפתור. בשנת 1973 הומצאו מגפי ה-Yellow Boots האטומים למים שהציבו סטנדרט חדש והפכו לפופולאריים גם בקרב עובדים מקצועיים וגם בקרב כאלה שרצו מגפיים אופנתיים- והשאר היסטוריה. בטימברלנד מחויבים להפוך את המותג לכוח שינוי חיובי, את העולם לירוק יותר ואת המוצרים לטובים יותר בתהליך ייצור הרמוני עם הסביבה.



אודות - תמונה מספר 1
סגור
Loading
Go back to %1